Gambar Jennifer Lopez Tampil hebat di " Brazils World Cup opening "



Awal pagi tadi berlangsung Majlis Pembukaan Piala Dunia Brazil 2014 berlangsung di Arena de Sao Paulo in Brazil.

Pada persembahan pembukaan itu yang menjadi tumpuan adalah penampilan khas Jennifer Lopez dengan gaya aksi yang hebat di Majlis Pembukaan tersebut.

Upacara yang menelan kos 4.5 ini dimulakan dengan perlawnan pertama tuan rumah Brazil menentang Croatia perlawanan bermula pukul 4 pagi tadi dan berakhir 6 pagi tadi.

Brazil membuka langkah kanan bagi kempen Piala Dunia 2014 apabila menumpaskan Croatia, 3-1, pada pertemuan pembukaan Kumpulan A, di Corinthians Arena, awal pagi ini.

Ayam tambatan tuan rumah, Neymar muncul wira apabila menyumbang dua gol, masing-masing pada babak pertama dan kedua.

Gol keramat Brazil muncul apabila Fred dijatuhkan dalam kotak penalti oleh pemain Croatia, Lovren pada minit ke-69 yang kemudian membuatkan pengadil perlawanan Nishimura dari Jepun memberikan Brazil sepakan penalti.

Neymar kemudian menyempurnakan sepakan berkenaan dan Pletikosa tumpas buat kali kedua yang memberikan kelebihan satu jaringan ke atas Croatia,Brazil kemudian bagaikan tidak dapat disekat apabila Oscar memperoleh gol ketiga pada minit ke-90.

Keputusan penuh Brazil 3- Croatia 1, Barisan pemain Brazil BRAZIL: Julio Cesar, Dani Alves, Thiago Silva, David Luiz, Marcelo, Luiz Gustavo, Paulinho, Oscar, Hulk, Neymar, Fred.  Oleh BrotherSam Credit Dailymail dan HM

Jom lihat gambar-gambar yang admin dapat  dari web Daily Mail yang menyirakan aksi hebat J.Lo di persembahan pembukaan tersebut.













0 Komen untuk "Gambar Jennifer Lopez Tampil hebat di " Brazils World Cup opening " "

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info