Kapal Terbang Melanggar Penerjun Payung



sepertimana yang telah dinyatakan dilaman web  dailymail.uk.com, seorang Penerjun Payung telah dilanggar Kapal Terbang yang diPandu oleh seorang Lelaki Tua. Dimana,  Saat yang luar biasa skydiver yang dilanda pesawat ringan diterbangkan oleh seorang lelaki tua, menyebabkan kemalangan.

Sebuah pesawat ringan dilihat melanggar skydiver ketika penerjun payung hendak mendarat, menyebabkan penerjun payung diheret semasa di udara dan terhempas. Iimej gambar yang diambil oleh seorang jurugambar amatur dan diedarkan oleh AP.


Penerjun payung, John Frost yang ketika melakukan daratan selepas terjun udara dilanda oleh pesawat ringan yang diterbangkan oleh lelaki berusia 87 tahun Shannon Trembley di lapangan terbang Selatan Lakeland berhampiran Tampa.

Pesawat ringan Cessna, kemudian hilang kawalan dan menjunam di landasan rumput dan penerjun payung, Frost telah terpelating ke udara.


p/s : Kemalangan seperti ini memberi trauma kepada dunia yang mana baru-baru ini Malaysia Airlines MH3170 telahpun dilapor hilang. Sama-sama kita doakan keselamatan mereka. Amin


 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info