Video Terlampau 18sx Kanak-kanak di Butterworth Tersebar

Video Aksi Melampau Dua Beradik di Butterworth

Aksi Melampau Adik Beradik bawah Umur di Butterworth Tersebar. Link Download Video Embed. Wara-wara Video Aksi Seks Dua Beradik Di Butterworth Tersebar Hebahan Peristiwa di #Malaysia Perkongsian Semasa. Sesuatu yang baik boleh dijadikan tauladan manakala yang buruk harap dijadikan sempadan. Video Aksi Seks Dua Beradik Di Butterworth Tersebar Wardah Kondensasi Ilmu.

Penyebaran Rakaman Aksi Seks Kanak-Kanak yang dikatakan adik-beradik melalui telefon bimbit menggemparkan Rakyat Malaysia. Kejadian sebegini mencetuskan kebimbangan mengenai masa depan remaja hari ini. Jika benar Adegan Melampau itu dilakukan oleh Dua Beradik di Butterworth. Selamatkanlah Anak bangsaku! Jika dibiarkan ia satu Malapetaka untuk kita. Sesiapa saja akan kecewa apabila semakin hari semakin runtuh moral masyarakat Malaysia.


Ini kerana usia pasangan terbabit masih terlalu muda. Menurut sumber yang membongkar kejadian ini Josrevalution budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 atau 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 atau 14 tahun.

Aksi berahi hubungan intim mereka dirakam dari pelbagai sudut. Ramai yang mengatakan aksi diarahkan dan dirakam di bilik Hotel atau Motel berdasarkan katil, warna cadar dan keadaan sekitar. Download Video di Video Hubungan Intim Dua Beradik dari Butterworth.

Seorang Kakitangan Swasta dikenali sebagai Azman, 25, yang memperoleh Video Terlampau itu melalui bluetooth daripada rakannya, berkata dia terkejut sebaik melihat aksi sesk pasangan adik-beradik tersebut kerana mereka terlalu muda dan dipercayai masih bersekolah.

Budak lelaki itu seperti murid tahun lima atau enam manakala remaja perempuan mungkin dalam tingkatan satu atau dua. Kemungkinan mereka adik-beradik kerana fizikal remaja lelaki lebih kecil berbanding pasangannya.

Video Aksi Melampau Dua Beradik di Butterworth

Saya menggeleng kepala sebaik melihat aksi mereka yang tidak ubah seperti orang dewasa. Bayangkan apa akan jadi kepada mereka pada masa depan dan bagaimana penerimaan ibu bapa mereka jika mengetahui perkara ini

Menurutnya, tindakan pasangan kanak-kanak itu menggambarkan keadaan moral masyarakat yang semakin merosot dan keadaan ini yang menyumbang peningkatan kes pembuangan bayi hasil hubungan luar nikah.

Jika murid sekolah rendah sudah pandai beraksi lucah dan dirakam pihak lain, bagaimana orang dewasa. Apa akan jadi kepada moral masyarakat beberapa tahun akan datang jika gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit semakin berleluasa

Justeru, dia berharap pihak berkuasa segera melakukan sesuatu sebelum gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit menjadi  wabak  yang sukar dikawal.
0 Komen untuk "Video Terlampau 18sx Kanak-kanak di Butterworth Tersebar"

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info