1001 Cara Dapatkan Adsense Dan Menjana Wang Melaluinya

Dimana-mana Sahaja Mereka Sibuk Memperkatakan Tentang Pakej Lengkap JWA (Adsense &Trafik) Yang TERBUKTI Membantu Mereka Menambah Pendapatan Secara Online... Saya Sendiri Tidak Menduganya!
Pembaca Yang Dihormati,

Pernahkah anda tertanya-tanya didalam hati, adakah benar orang biasa seperti anda ini boleh menghasilkan pendapatan atau duit melalui internet?

Duit untuk anda membayar sewa bulanan kereta dan rumah anda. Duit yang membolehkan anda membuat home business secara sepenuh masa. Duit yang membolehkan anda pencen dengan lebih awal. Saya percaya anda telah berkali-kali mendengar tentang mereka yang telah berjaya menjana duit atau menambah pendapatan melalui internet tetapi anda tidak pasti dan keliru bagaimana untuk anda melakukan perkara yang sama!

Anda mungkin terfikir bahawa ini mungkin hanya untuk mereka yang tertentu sahaja? Dan anda merasakan SUCCESSFUL home business ini hanya satu mimpi atau angan-angan untuk anda.

Percayalah, saya sangat memahami keadaan itu! Saya pernah berada di dalam keadaan yang sama seperti anda suatu ketika dahulu! Saya yakin dan saya boleh buktikan NEWCOMER, orang biasa seperti anda juga boleh menghasilkan pendapatan atau duit dari internet secara online. Sesuatu yang benar...SESIAPA sahaja boleh menjadi internet marketer yang berjaya.

Adakah anda juga ingin menerima Cek seperti di bawah dari Google Inc setiap bulan secara automatik? dengan hanya melapangkan beberapa waktu sehari untuk membuat blog. Cek dibawah adalah Cek sebenar yang diterima oleh pelanggan Jana Wang Adsense dari Google Inc hasil dari blog mereka.


Anda mungkin tertanya-tanya berapakah anggaran pendapatan yang mampu anda perolehi melalui publishing business ini? Sebenarnya tidak ada had, bermula serendah usd $1 sehingga usd $1 Million. Ianya bergantung kepada keyword yang anda sasarkan, jumlah trafik atau pengunjung ke blog anda, format dan kedudukan iklan anda dan beberapa faktor yang lain.

Sekiranya anda dapat perhatikan maklumat seperti yang ditujukkan dibawah, keyword "mesothelioma death" mempunyai harga per klik sekitar usd $68.86. Pendapatan anda berubah mengikut keyword yang anda gunakan ketika membina laman blog anda. 

Saya tidak berniat untuk menunjukan pendapatan saya untuk menunjuk-nunjuk tetapi ianya sebagai BUKTI bahawa anda juga boleh dan mampu untuk menghasilkan pendapatan sedemikian melalui Google Adsense program. Pendapatan Google Adsense dibawah berdasarkan kepada satu laman website dari tahun 2006 dan sehingga sekarang saya mempunyai lebih dari satu domains.

Cuba Anda Baca Dan Perhatikan Apa Kata Beberapa
"Internet Marketer" Di Malaysia







Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, sesiapa sahaja mampu untuk menjadi internet marketer yang berjaya sekiranya anda bersedia untuk memberikan tumpuan dan fokus yang betul.

Ini adalah niat saya untuk berkongsi strategi saya dengan anda. Saya akan menunjukkan kepada anda strategi mana yang betul dan yang mana tidak membuahkan hasil. Ianya adalah dari pengalaman saya sendiri setelah banyak strategi dan teknik yang saya lakukan.

Banyak masa telah saya habiskan, jam demi jam, hari demi hari semua digunakan untuk melakukan fool proof, saya telah kumpulkan segala teknik dan strategi tersebut dan himpunkan dalam bentuk modul yang mana anda tidak lagi perlu menghabiskan masa 7-9 bulan menempuh segala kesusahan untuk mencuba teknik mana yang berkesan dan berjaya.

Saya tidak mahu membuang masa anda, sekarang juga anda boleh mendapatkan strategi tersebut yang telah saya himpunkan selama ini.

P/S: Sebanarnya, artikel diatas telah saya copy paste dari web asal penulis E-BOOK tentang Adsense. Mulanya, saya tak berminat nak cover cerita tentangnya, tetapi bila ramai yang memperkatakan tentang keberkesanan E-BOOK tersebut, terutamanya di forum carigold.com, maka saya tanpa membuang masa terus kelaman web yang dimaksudkan dan telah mengambil sedikit isi kandungan artikel tersebut.

Dan untuk pengetahuan para pembaca juga, penulis ADSENSE ada menyatakan bahawa, sesiapa juga boleh menjana pendapatan melalui E-BOOK tersebut, walaupun anda tidak ada blog, web, dan sebagainya. Kerana, penulis telah mengajar semuanya bermula dari 0 - Z.  

Untuk mengetahui lebih lanjut, anda boleh klik iklan ADSENSE yang terdapat di laman blog ini atau boleh terus klik link [DISINI].

Apa kata anda pergi laman web beliau dan buat pemerhatian sendiri...



0 Komen untuk "1001 Cara Dapatkan Adsense Dan Menjana Wang Melaluinya"

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info