Anak Saya Bukan Anak Haram - JUE AZIZ


Sedih dan kecewa!

Demikianlah perasaan Jue Aziz yang baru-baru ini mengakui telah menikahi gitaris dari Indonesia bernama Bayu Daniels. Semuanya gara-gara tohmahan yang dilemparkan kepada anaknya sebagai  'anak luar nikah'.

Dakwa tukang karut itu lagi, Jue dan Bayu kononnya berkahwin secara rahsia  di seberang kerana mahu menutup‘kewujudan’ anak luar nikah tersebut.  Waahh... jahatnya mulut!

"Saya agak kecewa bila mereka kata anak saya anak haram, anak luar nikah.  Sebab itu saya senyap dahulu. Its okay, tak pelah orang nak cakap apa pun,  teruskan. Yang mengatakan benda bukan-bukan pasal anak saya, terpulang  pada mereka. ~ Sumber



0 Komen untuk "Anak Saya Bukan Anak Haram - JUE AZIZ"

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info