Pingartikel Untuk Blogger Malaysia Mendapatkan Trafik

Pingartikel.com untuk blogger dapatkan trafik blog berganda-ganda. Satu alternatif terbaru untuk blogger Malaysia kongsikan entri menarik di laman agregator terbaru Malaysia iaitu pingartikel.com. Jika anda seorang blogger yang teringin mendapatkan trafik berkualiti, segeralah mengunjugi pingartikel.com; dan lihat kesan positif yang akan anda dapat untuk blog anda.

Pingartikel.com masih baru diwujudkan, namun impaknya jangan dipandang sebelah mata. Mana-mana blogger yang telah menggunakan perkhidmatannya sudah mendapat trafik positif, apatah lagi untuk menyertai pingartikel.com adalah percuma, mudah dan anda tidak perlu membuat apa-apa pendaftaran.

Pingartikel.com  Laman Web Agregator  Malaysia Terbaru 2014

apa yang perlu lakukan, anda hanya perlu terus ke laman web Agregator pingartikel.com dan anda boleh kongsikan serta sebarkan artikel dengan menekan butang pingartikel sepertimana pada screen shoot di bawah.


Mungkin ada yang akan tanya, apa yang bestnya pingartikel.com nie berbanding dengan  laman web agregator yang lain?

Banyak kelebihan yang anda boleh perolehi sekiranya anda berminat untuk mendapatkan trafik atau pengunjug yang ramai datang melawati laman blog atau web anda.

Di antara kelebihan-kelebihan pingartikel.com Untuk Blogger Malaysia adalah:

Tidak Perlu Mendaftar

Kebanyakan laman web agregator yang terdapat sekarang memerlukan anda untuk mendaftarkan diri seperti mendaftarkan URL nama laman web/blog anda, mengisi email, dan beberapa butir-butir peribadi yang mana mungkin sedikit sebanyak menyebabkan anda kurang selesa.

Tetapi dengan pingartikel.com, anda tidak perlu melakukan semua itu, anda boleh kongsi dan sebarkan artikel anda hanya dengan menekan butang klik pada item pingartikel. Mudah bukan?

Hit Sehingga 2k bakal anda perolehi.

kebanyakan laman web agregator yang terdapat kini hanya menawarkan hit pada setiap artikel bermula dari 0 - 500. ini bermakna, apabila artikel anda mencapai hit ke-500 atau kurang dari itu, artikel anda susah untuk mendapat hit yang seterusnya.

Tetapi, dengan pingartikel.com anda akan memperolehi hit sehingga 2k kerana artikel-artikel yang anda kongsikan akan sentiasa dapat dilihat oleh pembaca atau pengunjung sekiranya artikel meletup.

Banner Pingartikel.com

Jadilah top referal di Pingartikel.com , in Sha Allah, ia akan menggandakan lagi trafik ke blog anda. Ia satu kelebihan menarik menjadi top referal sebab anda akan dapat backlink yang bagus untuk meningkatkan PR blog anda.

Pingartikel.com adalah laman web agregator terbaru Malaysia. Dan dari apa yang saya lihat, ia bakal memberikan impak tersendiri kepada blogger Malaysia yang memang Kakiping sana sini. Dari ping url blog anda ke sana ke sini tanpa dapat backlink yang bagus, mengapa tidak gunakan servis percuma Pingartikel.com ini?

Sebenarnya banyak lagi kelebihan-kelebihan yang terdapat pada pingartikel nie..cuma saya belum menjelajahinya secara 100%. Ini kerana, saya kekurangan masa untuk membuat banyak perkara dalam satu-satu masa. Walau macam mana pun, dari masa ke semasa saya akan membuat review laman Web Agregator  Malaysia ini.

Jika anda ade komen atau sebarang pendapat atau ulasan, jangan segan, jangan malu, tinggalkannya di bawah...



0 Komen untuk "Pingartikel Untuk Blogger Malaysia Mendapatkan Trafik "

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info