Wanted! Muka Suspek Bunuh Pegawai Bank Dikehendaki Polis


Masihkah anda ingat tentang kes tembak mati kerani ambank pada beberapa bulan lalu. Kini suspek yang membunuh telah pun berjaya ditangkap dan seorang lagi rakan suspek yang bersamanya ketika itu menjadi buruan polis.

Usaha untuk memburu seorang lelaki Indonesia yang merupakan rakan kepada suspek bunuh pegawai bank di Subang Jaya sedang diperhebatkan oleh pihak polis. Joemar dipercayai masih berada di negara ini dan dipercayai menyimpan sejumlah besar wang hasil rompakan pada 23 Oktober lepas. Jumlah wang yang dipercayai berada dengan Joemar ialah RM 400,000.


Polis percaya Joemar masih berada di negara ini dan sedang berusaha untuk keluar ke Indonesia melalui ‘laluan tikus’ seluruh negara. Sekiranya anda terserempak, nampak atau mempunyai maklumat tentang lokasi Joemar, sila laporkan di balai polis berdekatan atau hubungi talian hotline 03-2056 9999.

Diharap rakan suspek ini berjaya ditangkap dan kes ini akan selesai dengan segera supaya suspek dikenakan hukuman yang setimpal dengan perbuatan mereka.

p/s : Harap ditangkap segera !!



 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info