Pasangan Bersetubuh di khalayak ramai



Polis menangkap sepasang pasangan yang mengadakan hubungan seks pada mata air awam di siang hari.

Tidak megindahkan pejalan kaki yang lalu lalang dikawasan tersebut dua pasangan yang kurang ajar itu terus melakukan aksi ghairah mereka di tengah-tengah dataran awam di bandar Samara Rusia .

Perlakuan tidak senonoh pasangan itu yang berlaku selama kira-kira 15 minit, telah dirakam oleh seorang  lelaki Aleksey Douhov yang berusia 26 tahun.

Video, yang telah menjadi salah satu yang paling ditonton di media sosial Rusia, menunjukkan seorang perempuan duduk bersebelahan seorang lelaki, yang sedang berbaring di atas batu airpancut dengan melakukan aksi tidak senonoh tersebut.

Selepas melakukan aksi tidak senonh tersebut mereka terus berpakaian dan kedua-dua berjalan dari ketawa dengan gembira nya.

Selepas rakaman video itu tersebar, Ahli Parlimen tempatan marah dam meminta pihak polis mengambil tindakan terhadap pasangan tersebut.

Kes di tempat awam ini adalah yang terbaru dalam rentetan 'sexcapades' yang telah berlaku di seluruh Eropah baru-baru ini.

Awal bulan ini sepasang telah digambarkan mempunyai stesen bawah tanah di Vienna merekamelakukan hubungan seks sebelah mesin tunai di ruang legar bank, di Oviedo, di utara Sepanyol, laporan Mirror.
0 Komen untuk "Pasangan Bersetubuh di khalayak ramai "

 
Copyright © 2014 ISU SEMASA - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info